Verzendbeleid

Orderbevestiging

Zodra u een bestelling plaatst, ontvangt u een bevestigingsmail. Dit betekent dat we uw bestelling in ons systeem hebben ontvangen en uw betaling vooraf hebben geautoriseerd. Zodra we uw bestelling ontvangen, nemen we automatisch contact op met onze leveranciers om te controleren of het product op voorraad is en direct verzonden kan worden. Daarna verwerken we de betaling en verzenden we uw bestelling.

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u informatie over de status van uw bestelling en verzending, inclusief het trackingnummer zodra uw bestelling is verzonden.

Verzendgebied

Bezorggebied: We verzenden momenteel alleen binnen Nederland en België.
Toekomstige uitbreiding: We overwegen om onze bezorggebieden in de toekomst uit te breiden.

Verzendkosten

De bestellingen worden verzonden vanuit onze leveranciers en logistieke partners in Frankrijk. Verzending is gratis en er is geen minimale bestelwaarde.

Orderacceptatie en prijzen

Houd er rekening mee dat er situaties kunnen zijn waarin een bestelling om verschillende redenen niet kan worden verwerkt. De site behoudt zich het recht voor om bestellingen op elk moment om welke reden dan ook te weigeren of te annuleren. U kunt gevraagd worden om aanvullende verificatie of informatie te verstrekken, zoals telefoonnummer of adres, voordat wij een bestelling accepteren.

Om fraude met creditcards of betaalpassen te voorkomen, behouden wij ons het recht voor om uw betalingsgegevens te controleren voordat wij het product leveren en uw persoonlijke gegevens te verifiëren. Deze verificatie kan bestaan uit een identiteits-, woonplaats- of bankgegevenscontrole. Indien wij vermoeden dat een bestelling frauduleus is, behouden wij ons het recht voor deze direct te annuleren.

Hoewel wij ons best doen om de meest accurate prijsinformatie op de site te tonen, kunnen fouten voorkomen, bijvoorbeeld wanneer de prijs van een product niet correct wordt weergegeven. In dat geval behouden wij ons het recht voor om een bestelling te weigeren of te annuleren. Bij verkeerd geprijsde artikelen kunnen wij, naar eigen goeddunken, contact met u opnemen of de bestelling annuleren en u hiervan op de hoogte stellen.

Verwerking en verzending

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Alle bestellingen worden verwerkt nadat deze zijn geplaatst.

Verwerkingstijd: 1-3 werkdagen (maandag t/m vrijdag)
Verzendtijd:
5-8 werkdagen (maandag t/m vrijdag)
Totale levertijd:
6-11 werkdagen (maandag t/m vrijdag)
Bestellingen geplaatst vóór 17:00 (GMT+1) worden dezelfde dag verzonden.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met uw bestelnummer en orderbevestiging. Gewoonlijk wordt uw bestelling binnen 1-3 werkdagen verzonden (exclusief feestdagen). 

Controleer uw spamfolder als u de bevestigingsmail niet in uw inbox ziet.

Als u geen bevestigingsmail ontvangt, stuur dan een e-mail naar info@novaluxe.nl met als onderwerp "Orderbevestiging niet ontvangen", dan neemt ons team contact met u op.

Verloren of beschadigde artikelen

Beschadigde bestellingen: Als uw bestelling beschadigd aankomt, neem dan binnen 48 uur contact met ons op en stuur fotobewijs voordat u het pakket retourneert. Ons team zal snel een oplossing vinden.

Verloren bestellingen: Als uw bestelling verloren is, neem dan direct contact met ons op voor hulp.

Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

U kunt uw bestelling volgen met het trackingnummer dat wij per e-mail sturen. Als u na 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag) nog geen trackingnummer heeft ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@novaluxe.nl, dan helpen wij u verder.